De abonnementen liggen klaar voor verzending

Voor alle abonnementhouders is de abonnementskaart gemaakt en kan binnen enkele dagen verwacht worden in de brievenbus. Ondertussen zijn de bestuursleden van de IJsclub al meerdere malen bij elkaar geweest om de ijsbaan te prepareren. Het water staat er al een tijdje op. De tactiek is om de herfstbladeren zoveel mogelijk te laten bezinken, zodat er zo min mogelijk blad aan de oppervlakte blijft wanneer het ijs groeit.

De vooruitzichten zijn bijzonder goed, gekeken naar vorig jaar is het een prima najaar voor een fixe winter. Mensen die nog twijfelen om een abonnement te nemen tot 1 december (tenzij de ijsbaan eerder open kan) kan men nog een abonnement aanvragen. Voor maar € 6,- heeft u een doorlopend abonnement. Kinderen hebben voor € 3,50 een abonnement.