Abonnementen

Met een jaarabonnement steun je de Historische IJsclub Delden om de jaarlijkse kosten te drukken. In de zomer en ook in de winter wordt er hard gewerkt om de ijsbaan open te stellen wanneer het zover is. Ook als de ijsbaan een keer net niet open kan in een winterseizoen zijn er voorbereidingen geweest.

Je kan ook altijd nog een los kaartje kopen aan de kassa.

Jeugd t/m 15 jaar:
Doorlopend abonnement (per seizoen)€ 5,00
Aan de kassa (per seizoen)€ 8,00

Volwassenen:
Doorlopend abonnement (per seizoen)€ 7,50
Aan de kassa (per seizoen)€ 12,50

Losse toegangskaarten t/m 15 jaar:
dagelijks€ 2,00
zaterdag, zon- en feestdagen

Losse toegangskaarten 16 jaar en ouder:
dagelijks€ 3,00
zaterdag, zon- en feestdagen

VolwasseneJeugd t/m 15 jaar

*=deze velden zijn verplicht om in te vullen

De ijsclub verklaart hierbij, deze gegevens uitsluitend te gebruiken voor het incasseren van de abonnementsgelden en u te informeren over zaken aangaande de IJsclub Delden.

Na opzegging van het abonnement zullen uw gegevens uit onze administratie verwijderd worden.

Uw gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt.

Door de ijsclub tot wederopzegging te machtigen het abonnementsgeld jaarlijks, automatisch van uw bankrekening laten afschrijven. Bent U elk seizoen verzekerd van een abonnement.